Kerkdiensten

Ongeveer de helft van de diensten is onze eigen predikant, ds Roersma de voorganger. In andere diensten gaan gastpredikanten voor.

Live audio streaming

Kunt u niet naar de kerk komen, of wilt u een dienst nog eens naluisteren? Al onze diensten worden via een live audio stream uitgezonden en circa 1 jaar op de website bewaard. Ook bijzondere diensten zoals rouw- en trouw diensten kunnen worden uitgezonden. Neem daarvoor contact op met de koster van de kerk. Er is de mogelijkheid om een privé link te ontvangen die gedeeld kan worden met genodigden of familie.
De opgenomen diensten zijn te vinden op de pagina Uitzending kerkdiensten

U selecteert de te beluisteren dienst door eerst op de balk met de juiste datum te klikken. Daarna klikt u in de foto van de kerk op het afspeelicoon.

Standaard staat in de foto de link naar de eerst volgende live uitzending. Als er geen uitzending is op dat moment, hoort u een gesproken bericht dat de uitzending nog niet is begonnen.

Het rooster met de komende 4 activiteiten en diensten staat op deze site in de rechter kolom. De diensten verder vooruit vindt u in het menu onder Activiteiten - Kerkdiensten.