Trouwen Trouwen
Wilt u trouwen op een romantische locatie in Drenthe? De gemeente Aa en Hunze heeft het Witte Kerkje aangewezen als officiële trouwlocatie. Het heeft hiermee de status van ‘huis der gemeente’ dat voldoet aan alle eisen, openbaar is en goed toegankelijk voor minder-validen. Het gebouw kan worden gebruikt voor zowel kerkelijke als burgerlijke huwelijksplechtigheden.

Kijk op de pagina Verhuur kerkje voor de tarieven.

Als je 's avonds trouwt kun je het extra feestelijk maken en sterren laten stralen.

Veel bruidsparen maken bovendien, na de officiële plechtigheid, gebruik van de mogelijkheden die de trouw- en feestlocaties in Gasselte, op loopafstand, bieden:

•    Trouw- en Feestlocatie De Kruimel
•    Restaurant De Wiemel
•    Dorpshuis De Trefkoel
•    Restaurant ’t Maotie
•    Brasserie Flair

Het witte Kerkje voldoet aan de voorwaarden die de gemeente Aa en Hunze stelt aan een trouwlocatie. U kunt dus ook het burgerlijk huwelijk in de kerk laten voltrekken. zie ook Trouwlocaties - Gemeente Aa en Hunze